But we need pills to sleep at night to sleep at night to make it through the day.

Har ni hört John M.e skiva I am John ? Asså fy , den är ju så bra! han Röst och Allt den är jätte bra , jag börjar nästan gråta för den är så bra! Skiiiiiiiiit att jag missar han i kalmar ! (Hjälp så bra han är!)  
Jag vill bara få er att förstå hur bra den är lilla pojken är! Till er som har Spotify: Sök på
Skin & Bones John me , Ni MÅSTE Lyssna!

För er som vill veta , Jag ska börja spela forboll! Hahah , lite roligt men ändå! Jag längtar faktiskt. Jag tror det kommer bli toppen ! Ja vi får väl se hur det kommer att sluta.  Jag ska börja med att köpa mig en boll.



Den här sommaren ska jag inte slösa bort på att:
Sitta inne och glo på tv! (bara om det är jätte dålig väder ochkallt)
Sova för mycket!  (okej , jag kommer sova länge på morgonen , men jag ska inte sova till kl 3  lr något! )
Va hemma och inte göra något speciellt!
Prata i telefon så mycket!
Va på datorn!
Vara där jag inte tycker om att va!
Ha tråkigt !



Istället ska jag :
Äta glass tills jag dör!
Sola o Bada!

Skejta i högsby ! Hahaha,  (Ja linnea Vi får väl se hur det går med det också!)
Va på Öland och allt som det innebär!
Vara på ställen som jag gillar och saknar!
Hälsa på hos massa folk , som jag saknar !
Lyssna på massamassa bra musik!
Ut och springa!
Spela fotboll med mig själv på trädgårnden (
Nu när jag ska köpa en boll så får jag väl använda den)
Träffa alla jag älskar och tycker om !

Och till sisst:
Sitta i gräset och bara känna sig fi och glad! 

 Ja , det är det här som jag ska göra min sommar till! 




/Kladdiga pussar emma\
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0