Life is ours, we live it our way . All these words I dont just say.

Hallå folket! Jag har inte tid att skriva på min blogg igenkligen... Men jag gör det bara för att visa min kärlek till er som läser min blogg. 
 
Idag har jag roat mig med att lära mig massa metallica låtar. Hahah jag kommer inte ihåg något typ bara början av varje låt! Ack!!!


Vem gjorde min dag i dag ? Jo , Förutom Pillis,  (hahahaha Pillis and the gang!)  SEBASTIAN<3 , Agust(hahahahah) , Och SHÖNBÄCK! <3 Så var det Corinne ! Hon gav mig en tjur (en liten sak som typ är på någon vinflaska) Gissa vad det stod på den ?TORRES! hahahah Då var jag nöjd när jag fick den ! Jag ska ha med mig den vart jag än går!
 


Och sen en sak som hände i går , som jag skulle ha skrivit om igår... Jag blev nertryck i en typ tunna. Det gjorde jätte ont för min rygg typ... Ä det gjorde ont i allafall! hahah Sen ´så typ kommer en lärare och typ tittar på mig och är lite tjurig, och jag bara Aaa dom typ tvingade ner mig i den här saken och tog mina ben och armar och lyfte i mig i den . Och hon baraJag ser väl att du sitter där själv.. Jag: men ?  Hon: Ja du gick väl och satte dig fär själv. Sen gick hon . + att hon skrattde åt mig . 


Nu ska jag lägga in en film på min duktiga vän Linnea Johansson! Jag sak få dig att bli ett musikkvinna igen!



Nu ska jag ta och plugga....

Kommentarer
Postat av: al

Sebastian<3

2009-04-25 @ 17:32:25
Postat av: corinne

haha (Y) för sebastian<3du kan ju inte skriva ner massor av saker som e falska??du hoppade ju in i tunnan själv...;)

2009-04-26 @ 14:40:49
URL: http://twitter.com/cDorph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0