Now it's time for changing And cleansing everything To forget your love

Jag kom med på popkollo! Men nu är jag inte helt säker på att jag vill gå..  Hm får fundera på det där!


Men iallafall ,  I går Så var jag och linnea högsby. Det var Trevligt! Jag börjar gilla högsby . 
Köttan! Hahaha

I kväll kommer Linnea och emma och kanske linnea .  Vi ska Grilla! Jag undrar hur det ska gå ... Pappa har lärt mig allt han kan om grillen och hur jag ska göra med kolen och det andra. JAG SKA BLI STOR GRILLARN! 


Vet ni något som skulle va riktigt roligt ? Jo att gå på Muse! Dom är riktigt bra live och sen har dom bra musik! Just nu är jag inne på Plug in baby Älskar den låten . Jag och Min kära vän corinne Ska spela in den tillvårat mäktiga Band : U.N.OweN




Plug in Baby-Muse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0