Hysteria

Hysterin över twilight.
Den skrämmer mig..
Fast jag är själv helt förälskad i filmen,böckerna ja allt.
Varför ? 
Ja varför blir alla helt galna över dom här bökerna/filmerna?
Är det för att i bökerna handlar om kärlek . En kärlek som vi skulle göra allt för att känna.
Att bli älskad av någon så djupt ? 
 Och i filmen .. Å Robert Pattinson är ju så ,
Äh jag vet inte vad han är .
Han är snygg helt enkelt.
Lite mystisk
ja det kanske det vi älskar . Hah Jag vet inte  vad jag skriver om.
haha jag kände mig para lite poetisk. Höhö
Men en sak måste jag säga..
Om Robert Pattinson skulle typ sjunga till  mig eller att bara få vhöra han sjunga live  ,
Ja då skulle jag svimma.
JAG ÄLSKAR HANS RÖST!
hihi

 


 Oo Göteborg.


 
I morgon så åker jag och Corinne till göteborg..
Där ska vi bo i en längehet mitt inne i centrum.
Vi vet inte hur länge vi stannar..
har inte beställt några biljetter en.
Kanske stannar vi en vecka lr en och en halv. Ingen anning.
Men iallfall ska vi bo hos corinnes syster.
Och hon kommer typ jobba hela tiden så vi kommer ha lägenheten mycket för oss själva !
Härligt ! 
Men nu ska jag duscha .

//
Ha det bra i smålandet , jag ska iallfall ha det limmat i Göteborg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0