Mobil Bilder.






Hahaha , Tyckte det där med Tito var mycket roligt. Ni som vet vem, tito är fattar vad jag menar. Hah




Gummiband<333 HAHAHAH
Partille-johnny "stilen" har tagit Sverige med storm, nästan alla vet vad en Partille-Johnny är.

En ny utvecklad trend av den gamla "Fjortiz-boyz", har gett oss den nya trenden "Partille-Johnny". I denna nya trend så ska man ha på sig 4 stycken "toffsar" eller fler runt anklarna på båda sina ben. Du skall även ha extremt stora mängder med vax i ditt hår, helst någon av sorterna "D:fi" eller "Dax vax". Klädstilen i denna nya trend är att man ska ha Evisu jeans och en Piké av något känt märke.
 Vissa teorier tyder på att den var den unga pojken Johnny Shlaimon som skapade denna stora trend.

MAHAHAHAH !
Gummisnoddar ftw! Hahaha. Snälla alla ni som jag känner ta inte efter detta... Det är riktigt fult ! :)


Dead And Gone. S
≤JT≥
Ooooooo
I've been travelin
on this road to long
Just trying to find
my way back home
The old me
is dead and gone
dead and gone
Ooooooo
I've been travelin
on this road to long
Just trying to find
my way back home
The old me
is dead and gone
dead and gone

I turn my head to the east
I dont see nobody by my side
I turn my head to the west
still nobody in sight
So I turn my head to the north,
swallow that pill
that they call pride
The old me is dead and gone,
the new me will be alright
I turn my head to the east
I dont see nobody by my side
I turn my head to the west
still nobody in sight
So I turn my head to the north,
swallow that pill
that they call pride
The old me is dead and gone,
the new me will be alright


/E→

Kommentarer
Postat av: Jakob

Haha, det är Tito style asså!

2009-08-08 @ 18:25:36
Postat av: u know me I know u<33

vilken underbar bild du har fått in på oss längst upp oxå så att ingen missar den;)JAG ÄLSKAR DIG EMMA(lr nee de gör jag inte)

2009-08-11 @ 00:02:58
URL: http://tjingtjonghoe.blogg.se/
Postat av: Tito

jag tycker det går bra för mig :P

2009-08-19 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0