Rix Fm , I kim är jag förälskad!

Blev som sagt rix fm  i dag. Åkte in Till kalmar vid 11 gick på stan tills 13.00 Då gick vi och satte oss vid Rix Fm . Har suttit där och väntat i 6 hela timmar . Hahah hånar mig själv lite. Men det var faktiskt roligt . Lärde känna lite folk . Och typ Hade dom näst bästa platserna. Det var bara två som stod framför oss och dom var snälla. Sen kom det en stör mamma med tre så mini barn. Och sen var det två andra Störda ungar.
Men frågan är: Var det värt att sitta i 6 timmar? Ja det var det  lr kanske. Det var mycket roligare att stå så som vi gjorde,  en att stå jätte långt bak... Men jag får väl berätta lite mer i morgon . Om vilka som var bra och sen lite bilder.  Men jag måste bara säga en sak:
JAG ÄR KÄR I KIM
Han är bra ! Vilken Utstrålning , scennärvaro Och Hans röst!
Hihiho.
Han skulle jag faktiskt kunna tänka mig att ge pengar för att se
.
Ja som sagt Bilder kommer inom kort .
»↓«

Okej , Han är helt störd och konstig. Men jag gillar verkligen Den här låten . Det bästa är 3:26 och efter det  Åå Det är så bra !


/ E→

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0