Vampyrer .

Jag tror corinne håller på att bli galnen... Kanske inte galen men ett Vampyrfan typ .Hah hur ofta har men typ en spellista med typ "vampyrmusik" ?  Fast jag förstår dig , bökerna och filmen är ju så sjukt bra !



Nu funkar bloggen som den ska igen . Som ni såg i går så typ fick jag lägga in ett nytt inlägg för varje bild. Väldig jobbigt.
Om En timme slutar jag att jobba skönt! Igenkligen skulle jag till blomster men det ska jag inte nu.
Senare i kväll blir det Fotbolls träning ! Fy  vad jag längtar .
OCh för er som inte vet. Vi håller på att starta ett långemåla  "damlag" lr det blir ju inte ett damlag men typ.
Som ni är intresserade att vara med så prata med mig lr något . Vi behöver så mycket fok som möjligt ! 



I går trodde jag jag skulle dö!
Linnea&Emma Ringer till mig typ vid 4 lr något.
-Hej Vad glör du ?
-Jo , jag äter glass. ( tänker vem är denna konstiga människa)
-Okeeeeej...
-(jaha det är emma)
-Vill du va med och tälta med oss i kväll ? Jag ,linnea & Linnea.
-ÄR LINNEA HEMMA NU ? :D
- ja , hon skickade ett sms till mig i natt.
-ve henne , jag fick inget.


Q- Men vill du det ?
- ja lr kanske. Jag ska prata med pappa .


Jag hoppar över rätt så mycket men men .

ja sen så åkte vi till en sten ö typ som låg någonstans.
Det var faktiskt jätte mysigt. Och Det vill jag göra om .
Men ni skulle ha sätt det tältet vi som vi ! Och typ vad vi sov på . OCh sen så skulle ni ha hört typ linnea när hon typ Vi kommer dööö vi kommer dööö lr något liknade !
Oo just det , sen så trodde jag linnea Ingvarsson skulle svimma bara för det kom en groda . Jag skkojar Verkligen inte...
Hon skrek något så vansinigt . Och typ emma satt och höll den i sin famn och klappade den . Ingvar vågade int röra sig efter det .
Bilder kommer sen . 
 
 


MEN NU: BLANDADE  BILDER.













 

 /Slut.


Kommentarer
Postat av: förvandlad till något bättre...

Du...min lista e skit bra, man måste ju kunna ha bra bakrundsmusik när man läser som passar istället för typ britney spears;)och när jag tittade på filmen nu märkte jag ännu en sak som jag inte har tänkt på innan, min låt "eyes on fire" som e högst upp på listan den du tyckte va bra finns me i filmen;)jag e sjukt duktig på att hitta musik som passar eftersom dom t.o.m anväde min låt:D

2009-08-04 @ 15:56:58
URL: http://twitter.com/cDorph
Postat av: .

fin bild på christoff btw;)

2009-08-04 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0