But if you sing, sing, sing, sing, sing, sing, For the love you bring .

Okej , I går var toppen! Jag åkte hem från Polen , det var ju synd men Hemma väntade ju corinne,lisa,Jesper ! Hahahah Daimad! Jag är helt  borta, i natt sov jag  bara tre timmar. Ack! när ska vi träffas nästa gång då ? haha. Okej , nog pratat om det. Nu ska jag skriva om min Roliga vän Nils! Han heter NiiilsHan bor nära Stockholm som ligger i Europa! Bra att veta.

Han hade haft en svart mössa ett tag, sen så försvann den på Berga IP. Sen ett halvår senare hittar han den i en grop med ett tvesjättar bo i med på köpet! det tycker jag ni borde veta! + Jag har hört att han äger på skidor! Gillar han bilder när han åker skidor! Han är bra helt enkelt! Allt för mig denna afton ha en bra kväll. Dagens låt är ju No One knows! Qeens of the stone age!


/.E


Kommentarer
Postat av: NIIIIIIIIIIIIIIIIIIILS

Finaste bloggen in the World! ;)

2009-02-22 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0