But you, and you, and you and you!

Gaaaaaaah! Vet ni vem som KOMMER TILL KALMAR ? John ME! Jag är lycklig! Fy så glad jag blev när jag fick höra det!


Idag skulle alla tjejer i 7c åka till barnmoskan i mönsterås. Hahahah, Det var ju rätt så roande där. Kylies fråga som corinne tvingade henne och säga och sen när hon frågade om hon kunde få någon plastpinne! Hhahahahah jag tror jag döör! Ni skulle ha hört: Kylie: Öö Kan jag få en sån där pinne ? tanten: vad ska du ha den till? Kylie : det kanske är ett magiskt trollspö! tanten: jaha okej . här får du ! Gahahahhahahahahahahha så fult! Tanten måst ha trott att vi typ var dumma i huvudet! När jag kom hem blev det att springa lite sen så typ öva lite på spanska provet tills i mon , Jag kan verkligen inget på det ! Men jag orkar bara inte öva. + att jag kom på att jag kunde lyssna på musik , det var mina hörlurar det var fel på! Jag hatar musiken läraren lalala!  Han har ju en tofs på huvudet! 


/.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0