Fettisdagen!

Fettisdag är i dag om jag har fattat rätt? Om det är någon som vill få mig på fall och säga att jag har fel, skriv det då. Men jag är nästan helt säker på att det är fettisdagen. Jag uppskattar inte fettisdagen . Jag har aldrig gillat semlor. Gör ni det ? Jag tycker det är för mycket grädda och madelmassa. Men brödet funkar! Nu vet jag hur det blir I helgen ! det blir typ tjej kväll med Linnea&Linnea. Jag och Johansson ska laga mat till oss det blir : En jätte god sallad, bröd, och något kött lr fisk. ! Det kommer bli (Y) Vi skulle ha O.C maraton men tack vare någon så kanske vi inte kan det.  Men vi kommer nog på något annt vi kan maratona på . Sen Är det ett stort ? på lördagen! Jag är nästan helt säker på att det blir aboda på morgonen , men jag vet inte med vem jag ska åka med!! Är det någon som vill åka med mig ? Hahahah! Jag skulle vilja skriva om två pesoner som jag inte gillar så starkt. Men jag känner att jag inte kan göra det . Jag kan bara skriva att dom är otroligt blåsta!Dom:  Titta inte på mig! Titta nu tittar hon på mig igen! Jag : Men du jag ska sitta och blunda för att ni sitter ju inte rekt framför mig lr så . Nej nej. Hahahahahhahahahahaha asså jag tror jag dör! Det är ju så Roligt! :D I dag har jag varit helt borta. Jag somnade på Spanskan men det var bara någon minut typ sen typ satte jag mig upp för ann skulle se mig . Sen så smonade jag på geografin lr vad det nu var. Hahah! Vilken härligt dag- Jag är ju iallfall glad ! 
Tjocka er odenligt nu på fettisdagen.



/.E


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker heller inte om semlor!!! usch för mandelmassan å all jävla grädde..

2009-02-24 @ 22:03:33
URL: http://theonlycrazymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0