IDA ÄR MIN IDOL! HAHAHAHHAHAHA

Jag har redan laggt in ett inlägg i dag men jag bara måste skriva om ida! Hahahahha.
Ida jag har många härliga minnen med dig, du får mig ALLTID att le på något sätt. Som när du tillade ner och var nära att bryta nacken! HAHAHAHAHAHHAHA! Och förlåt för alla gånger jag har hånat dig för att du nästan har börjat gråta och du säger att jag är dum i huvudet . Och skriker att jag är dum. Men du får stå ut för du är så gullig! Som idag när  du satt i backen och vi hade nyss ätit och du sätter dig för att ta på snowboarden. Du halkar sen börjar allt:  du  börjar att klaga på att du har snö i vantarna och typ gnäller , sen så över går du i en ny fas där jag är dum i huvudet som inte hjälper dig och att du är trött ( du har rösten där du nästan gråter) . Sen så ska jag hjälpa dig säger du medans du nästan gråter , men jag bara sittar och gapskrattar och sen så blir du skit sur och är som en liten 2åring! hahahhaha <3 Och sen var du sur på mig vägen hem ! men det blev braför vi började skrika: JAG HETER GRYNET! Och nu när vi sittar och tittar poå min bilddagbok så har jag en bild där lindseyLohan har en massa styng i pannan och ser ut som ett stort hjälplöst,alkohliserat EMO !  När vi ser den bilden säger ida: Vem är det ? Jag svarar. Sen säger hon: Varför ser hon ut så? ag fattar inte varför ? ser hon ut så ? och en massa! HAHHAHA  och sen har jag den här bilden som jag ska lägga in! asså det är den bästa bilden som har fotats! Det är ida som är rolig på bilden ,  hon är i bakrunden. Den bilden<3333333333333333333333 Hahah och sen sissta grej: Nu säger ida helt allvarligt: ska jag stoppa in alla tuggummi i munnen samtidig? Hahahahahahha! Man kan ju inte annat än älska dig! 


P.S det kommer va hur mycket som helst i den här texten , men jag hinner inte kolla igenom den ida får damp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0