Living the dream!

Nu får jag ha datan för mig själv ett tag , Tjohu!  Idag har det snöat rätt så mycket här , igenkligen har det snöat sen vi kom hit. Det var bara i går solen lyste några timmar. Men sen kom snön igen. Men lite snö har väl aldrig hindrat mig från att åka snowboard? Men även om det inte är någon fara om det snöar lite är det ju så cp kallt att sitta i liften. I morgon ska vi åka till Krakows? Vet inte hur det stavas. Där stannar vi tills på lördag. Och föresten, PÅ LÖRDAG SKA JAG FÅ TRÄFFA LISA OCH JESPER!!!!!  Jag har saknat er något enormt.
En låt jag tycker ni ska lyssna på best of you-Foo fighters. Dom är Hysteriskt bra. Men ha det bra hemma i Smålandet! Ses i mon tror Jag , är inte helt säker på om dom har internet där vi ska... Jo dcet har dom nog men inte om jag kan använda det 
Faags.
 
/ .E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0