SMÅLAND!

Hahhaha , Kalmaritiska. Hahahhaha jag kan inte sluta skratta . Det är ju så fult! Och det hemska är att jag själv säger några ord som låter som kalmaritiska!




Det vi har i småland  att varar stolta över: Småländska alperna, Öland, vi har Ö Jag vet inte vad vi har mer.... Jag kanske har glömtnågot. JO VI  HAR JU KALMARITISKAN! Asså Vi bÖÖja nu! hahah .


Jag vill tacka nils för att han hjälpte mig med att skaffa Spotify! En glass till dig!
Idag har jag typ spelat på min gitarr. DEN ÄR BLÅ ! Tjohu. Vi hade cp-Spanskaprov som jag inte hade kunde. Skit!  
My cock is much bigger than yours! HAhahhahahahahahaha fy vad roliga vi är! Så är det bara!


/.E

Kommentarer
Postat av: Felix

Min kuk e störst och dessutom så kan du inte tala kalmaritiska emma! du är dååååååliiig! :D

2009-02-27 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0