When we were young the future was so bright .

Jag vill tacka den som uppfann musiken! Just nu sitter jag här med linnea och erik . Erik lär linnea geografi medans jag LYSSNAR PÅ MUSIK! Jag sitter och ler för mig själv för att musiken är så bra! Nu ska jag och linnea skriva dom bästa band/låtar vi kommer på: Foo fighters , Jonhossi , Rise Against , Offspring , Shake it , Qeens Of The Stone Age , The hives , my own , New born , Love is my drug , Three days grace , Affasi & Filhty ,  och en massa massa mer!  Jag funderar på om jag ska gå upp och hämta min gitarr... men jag vet inte än , tror inte jag orkar. Men är det någon soom är på att gå på Johnossi ? Det skulle va hur sjukt kul som helst! Mitt namn på den här bloggen , tro inte att det är fotbollspelaren Torres utan det är Torre!

/.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0