Run, run over the hills Can feel the (bouncing balls?) around me , Kill a flower in someone's garden But I don't care, I am free!


Torsdagen 6 augusti

13.00 Rix FM upplevelseby öppnar Stortorget

16.00 Dansuppvisning. Ca 16.10 Low Pro´Family, ca 16.30 Spinnrockarna, ca 16.50 Ostkantens Linedance, ca 17.10 Magica dans, ca 17.40 Dance Academy Larmtorget

18.00 Dans till Highlights Larmtorget

19.00 Rix FM Festival med E.M.D. Erik Hassle, Agnes, BWO, Velvet, Anders Fernette, Janet och Kim. Husband är Ramsells Stortorget

19.45 Presentation av nya gatunamn. Kommunstyrelsens ordförande Johan Persson Larmtorget

21.00 Dans till Scotts Larmtorget


Fredagen 7 augusti

11.00 - 18.00 Tävlingar och annat skoj i tältet hos MediaMarkt Stortorget


13.00 Festningen som är Monokroms ungdomssatsning öppnar. Aktiviteter, lokala band, föreningar samt två toppakter. Även Corehouse är öppet. Observera att arrangemanget är drogfritt. Sveaplan


18.00 Titanix Larmtorget


19.00 Hoffmaestro and Chraa Sveaplan


19.15 Emilia Stortorget


19.30 Trendshow med Bergfeldts Frisörer Larmtorget


19.45 Prisutdelning Pontuz Löfgren AB t-shirttävling Stortorget


20.00 Allsång med Lasse Berghagen och Rockettes Stortorget


21.00 Fantastic Four Larmtorget


22.00 Style och Titanix Larmtorget


22.00 Those Dancing Days Sveaplan



Kalmar Stadsfest. 

 Det  finns två saker som jag vill gå på . Rix Fm festival . ( jag hatar rix fm) Men jag och mina vänner ska stå längst fram och tönta oss med att skrika som små fjortisar . 
Sen så är det Those Dancing Days som jag tycker är bra . Dom ska vi också se .  



Idag har jag film-sjungit/gitarren-läst-film typ . Det har varit mycket roande .


 Nu kommer lite mer sommar bilder . Ta och lyssna på Panic at the disco vet jah.
 





två Emmor , En höjdrädd (jag)  åker denna för andra gången.
När jag väl hade åkt den så insåg jag att den här är så mycket värre än den på liseberg!








/But I don't care, I am free.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0