Jag vill känna mig fri, fri, fri det är min filosofif fi, fi

Jag vill :

Ut och spring .
 ( Är så rädd att jag int kommer ha någon kondis när sommaren är slut. All Glass och för lite tränaing...)
 Jag vill se en massa filmer!
( jag  fattar det inte! jag vill inte va ute i det fina vädret jag vill bara se på dom där filmerna eller nej . Jag måste se på om där filmerna. Jag Tror att dom är jätte bra . Skiiit Jag måste verkligen se dom där filmerna . )
Igenkligen vill jag sola och bli massa brun.
 (Men det är för varmt och jag jobbar just nu.) 
Gå på festival!
 
( upp till göteborg och gå på way out west . Hm.. jag är nog i Göteborg då.)
Och jag vill gå på The Sounds + Kings of leon .
 Sen så vill jag Sluta jobba och få känna mitt sommarlov på riktigt . Inte behöva passa några tider
(Jag vill känna mig fri, fri, fri
Det är min filosofi, fi, fi) 



 








´Några bra filmer`

Emma

Kommentarer
Postat av: mika

jag såg the notebook för ett tag sen, äckligt bra!

2009-07-08 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0