Ever since I was eight or nine , I've been standing on the shoreline.

Vad ska jag säga så fort jag hör kent så ler jag .
Dom är så frukansvärt bra . Deras texter deras melodier.
Helt Perfekt.


Sommar

Vad är en sommar utan våran Håkan ? 
Han är sommar, Kärlek och Ett livat Göteborg. Allt det vi gillar mest. Fast jag vet inte varför ,
men jag har svårt för vårat göteborg. Fast Folket är så mycket bättre där än i stockholm.  
Men om jag måste välja så blir det Stockholm .   
Stockholm är också sommar, men det är vinter också .
Nä stockholm i våra Hjärtan .
Vad är sommar mer?
Grilling(det får vi verkligen inte glömma!)
Solen,
Havet och stranden
Campingarna och tälten,
Sena nätter och mycke prat,

Vännerna med musiken som spelas i bakrunden samtidigt som solen går ner och det blåser varmt. 
Det är nog det bäsa, - Solnedgångarna och den varma vinden. När man kan va ute hela natten och inte behöva frysa. 
Det finns så mycket som är bra med sommaren , 
det gäller bara att vi uppskattar det  tillräkligt.  



Från mitt hjärta - Emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0