Different style, different move,

Jag förstår mig inte på alla som skaffar en blogg och bara skriver om vad dom gör på dagarna ..
Hur kan de va kul att läsa ?
Okej , det kanske bara är jah som tycker så .
Och ni kanske tycker att jag bara skriver om vad jag gör på dagarna .
 Men vilket är roligast ?
Att man bara skriver vad man har gjort på dagen .
Eller om man skriver om blande saker vad som finns i ens huvud?
Svara svara svara . 
Var bara tvungen att fråga



Fråga inte ens varför .



Nu ska jag sova , I mon blirdet att jobba .


Kommentarer
Postat av: Nån från Högsby

Din blogg är skitbra! Alla andra bloggar jag läser, ja, eller läste, har dött! :S I din blogg så kommer nya inlägg lite då och då, och sånt gillar vi! :D

2009-06-24 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0