Långt långt borta.

Långt långt borta för en stund , men kanske aldrig mer tillbaks. 
Något är glömt men vet inte vad .  
För utan dina snedsteg var jag perfekt på jorden .
Hur ska jag inse att det som en gång var kommer aldrig mer tillbaks ? 
 . 
Drömen krossas , 
Dom sakerna var så långt borta för mig , men inte för dig.
En saga utan lyckligt slut . ska vi glömma allt ?
Ska vi dansa och le Tills vi somnar och innser
Att skratten och dansen var så långt långt borta från oss? 

När vi inte vet den rätta vägen , hur ska det då gå ? 
Ett steg , två steg , tre steg . 
Klockan tickar snabbare , Men vi andas långsammare .
Musiken Slingrar sig tyst fram genom dom stysta rummen .
 Där står du och Hoppas att allt inte var fel .

Långt långt borta för en stund , men kanske aldrig mer tillbaks.
Något är glömt men vet inte vad .
För utan dina snedsteg var jag perfekt på jorden . 
Hur ska jag Inse att allt som vi hade . det var för dig .


För dig
 (kommer aldrig mer tillbaks)
för dig
(Bort från oss) 
  en sång för dig
(allt var fel)

Långt Långt borta för en stund, men kanske aldrig mer tillbaks.
Något Är glömt men vet inte vad .
För utan dina snedsteg var jag perfekt på jorden .
Hur ska jag inse att allt som en gång var , kommer aldrig mer tillbaks.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0