Föralltid.<">

Den här veckan har jag varit på öland.
Det var Fett Nice!
Tack till Lisa , Corinne , Becca , jesper och framför allt Sajja !
 Hahah Du ska få en glass av mig! Det var ju du som gjorde hela Onsdagen!
 Jordgubben i mitt  (L)  
Är det någon som har hans tele nummer ?
Haha , jag tror han blev lite ledsen när inte jag och lisa svarade.
Men men sen så träffade jag ju lite annat trevligt folk , höhö.
  Ja det var nog den Roligaste onsdagen jag varit med om och den roligaste dagen på länge! 


 I går såg jag på film typ hela dagen .  
En stor stor glass till Alex Pettyfer som är den snyggaste på länge!
 Fy vad han är Snygg. 
Sen så såg jag Benjamin Buttons otroliga liv .
Jag tyckte om den filmen.
Alla typ säger att den var jätte långtråkig men jag älskade den .
Den var inte som alla andra filmer . Och det gillar vi .
 Jag har Många djupa tankar . Men det ränker jag inte gå in på .
Dom är för djupa... 


Men jag vill Grilla å Chilla !

 Bara: FETT NICE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0