Röda läppar och en svart ros .

I går läste jag en jätte bra blogg.  Hon skrev inte så man vill att det ska vara hon skrev sanningen . Det gillar vi (Y)
Tyvärr så kommer jag inte ihåg vad bloggen hette men men .



jag sitter och lyssnar på Jason Maraz -I'm Yours som vi alla måste ha hört någon gång i livet , 
 annars vet jag inte vad jag säga .
Jag har saknat den här låten . Låten får en att tänka på alla lyckliga, vackra och glada minnen , inte alla dåliga .
Visst den är gammal men den lever kvar .
Någon låt som får en att tänka på dom människorna jag älskar är
17 år - Veronica Maggio.
Jag är så trött på den men vad kan jag säga jag tänker på er och allt vi har gjort tillsammans.

Tack för alla minnen .
Vad skulle vi va utan dom ?
Vi skulle va ett tomt skall som inte hade något att titta in i .



Ta vara på dagen för den kommer aldrig mer igen .
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0