I adore your eyes, I so adore your sweet smile

Så lätt spricker allt. På en enda sekund är allt borta .  Det du alltid trott på och hoppas . Hur ska man våga hoppas om man inte vet ?  Hur vet man att allt inte försvinner ? Det är är bara att leva med det . Så är livet .


Folk säger att man ska leva för stunden , Ta dagen som den kommer som om det vore din sista dag i livet .
Andra säger att man ska planera sin framtid noga . Planera vart enda drag man gör i livet . Ta det lugnt för man har all tid i världen .

Men igekligen , Man vet aldrig vad som kommer hända nästa dag lr om en timme . Jag skulle kunna va död om en timme .  De kanske skulle va bäst att leva för dagen . Uppskatta allt  .  Visst det är livets gång . Man vet inte vad som kommer hända i morgon eller om men vecka . Men det kanske är bäst så . Jag tror att man måste hitta en balans mellan att planera och ta vara på varje dag .
Jag tror att man måste ta tag i vissa saker och göra det . För om man skulle tro att man skulle dö i mon så skulle det ju va rätt så jobbig. Så Planera ska man Och ta vara på varje dag. För den kommer aldrig mer igen .
( Okej vet att jag slutade skirva bara så , men jag kom på andra tankar . )


Nyss satt jag och corinne och pratade i tele.
Som sagt:
Corinne
THE ONE AND ONLY
<3



Idag var det fotboll match. Tyvärr (och inte så ovanligt ) förlorade vi...
Men jag är faktiskt nöjd med min insats.






Min kära klass.





U look into my eyes, put me out of my misery
I have never told lies, I hope that u come back to me
I want to spend my time of lovin u forever
No matter what happens, we must stick 2gether
Come on trust in ma words, give me ur heart back again
Kiss my lips, touch my hand, give me a second chance
My heart is pumpin',have a feeling that I've never felt,
If I'm allowed 2 be with u, the luck is comin 2 my world
So far as I remember , u was perfectly happy
2 find someone like me, in a world full of traffic
I fulfill ur dreams, its not only taffy
Ur the only one 4 me
We walk through a world where nobody has been before
turn back the hands of time open every door
I swear I will allay ur doubts 'n sure I love u more
2 retrieve ur affinity


Everyday (day), every night (night)
I wanna see u baby, stayin' by my side
I'm goin' down on my, on my knees 4 u
4 ur love I'd do it, 4 ur sake, believe I do
If u don't love me, why do u raise my hopes
No matter what happens, I can't let u go

U got it wrong, I didn't wanna hurt u
I wanna be all the world 2 u
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0