Var är solen ?

Jag som trodde det skulle va fint väder i dag . Men som vi har märkt så är det ju inte det .
Det har regnat HELA dagen Nästan . Eller det började typ att ösa ner precis innan träningen .
Fy vad jag var arg i dag!  Inget gick som det skulle . Bollen foriväg åt alla håll. Jag lyckades ju inte med något ! ÅHjälp! 


Är det någon huvud taget som läer min blogg ?  Jag kanske borde börja skriva så där som alla andra töntar skriver typ:
Idag så badade jag och ingrid . Sen så ringde håkan och kom . sen så skrattade vi det var jätte roligt .
Ja kanske inte precis så där . Men ni fattar (hoppas jag ).


Jag och Corinne har STORA PLANER!

Vi ska fixa en foto sak .
Så vi kommer behöva modeler!
Någon som är på ?


/Emma\

Kommentarer
Postat av: nellie

Jag är på ;)

2009-06-03 @ 15:47:16
URL: http://lifeofnellie.blogg.se/
Postat av: mika

alice är ju definivt på hahahaha ;)

"JAG VILL VARA MEEEEEEEED!!!" gnäller :)

2009-06-03 @ 20:51:49
Postat av: linnéa den där johansosn

jag läser din blogg :)

2009-06-04 @ 14:37:43
Postat av: Philip den där Bratt !!!

Jag läser din blogg :)

2009-07-29 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0