Because we just laughed-

Ja det är jag som är trött.   I går blev det att åka till Högsby Och  träffa lite trevligt folk ( det var mycket trevligt) . Jag har inte skrivit så intressanta saker jag vet , men jag måste känna för att skriva. Annars blir det inte så bra. I dag har jag roat mig med kli , Mika , Corinne . Det var väldigt roligt . Hahah , Vi har `STORA planer för i mon . Och om ni vill veta så vill inte jag va med på den där saken på tisdag  som vi blir tvingade till på elevensval. Jag kunde ju ha valt något annat än musik men ajja. Vi bytte låt i tisdag , härligththärligt.  Men jag tror nog det  kommer går bra . Kylie är ju helt otrolig på trummor! Hon är så Grym! En glass till henne . Jag är helt depprimerad över att hon ska flytta till japan! Det är ju helt hemskt! HAHA Jag har skaffat facebook! Men Glass är gott . Det var allt från mig i dag .Just nu är jag så glad så ni får en puss på köpet !

/.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0