Festivalsommar!

FETSIVALSOMMAR SCHALALALALA! Jag vill gå på en massamassa festivaler i sommar! Jag och linnea funderar starkt på vilken vi ska gå på: Peace and Love eller Hultan. The killer vill man ju inte missa! Men jag tycker allt att det är bättre band på  Peace and Love festivalen. Sen blir det ju springbreak i klamar , John M.E.  LoVe is my drug är ju en av dom bästa låtarna! Sen att mando diao kommer , det är ju helt fantastiskt ! Och Håkan hellströM! Några jag vill se igen är The sounds , det var så länge sen man lyssnade på dom . Men dom sitter kvar i minnet! Sen SÅ skulle jag börja gråta om Johnossi skulle komma till kalmar! Lycka skulle det va!  




.

Kommentarer
Postat av: Jerre

Lätt Peace & Love :D:D Mötley Crüe spelar ju där :D:D

2009-03-05 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0