Fråga bra för jag berättar vad som helst .

Till er som inte har fattat det : Jag tar en bit av en låttext typ nästan varje dag och har som rubrik. Dom ska inte ha någon mening men jag tror dom har det iallafall ( mitt undermedvetna ). 


Jag ska börja ha olika teman för olika veckor ! D3n Här veckan ska jag skriva om folk som betyder något för mig . Antagligen något snällt . Sen ska dom få en låt var ,  som passar just dom .

Vilken person kan va bättre att börja veckan med förutom Ida? (Skriver man så (Hmm)  


IDA / FRITZKY
Jag Har ju skrivit om dig innan.... Men du är min idol! Hahhahaha , Du gör mig glad på ett sätt som inte många lyckas med! Varje gång du säger att du hatar mig och att jag är dum  i huvudet så kan jag inte låta bli att le.. Förlåt om jag var lite dum i polen , Men du var jobbig( Få tillfällen ) .( Säger inte att inte jag var jobbig)  Det är du och jag som färgar håret titt som tätt! (fast tyvärr så kan jag inte färga håret på ett tag *Börjargråta*) Men iallafall , När du säger dina tråkiga skämt som igen tycker är roliga förutom sara , hahaha jah dör du har så dålig humor!  Jag vill bara säga Förlåt för alla gånger jag har typ dött av skratt för att du nästan har börjat gråta lr är jätte tjurig lr ´när vi bråkar för att jag är dumi huvudet hehehe . Men jag vet att du förlåter mig för att du snart sitter och skrattar med mig . Ni som känner ida förstår varför jag tog den här låten och vad jag menar med det jag har skrivit.  Din låt är Ramlar - Håkan  Hellström (hahahah förlår för en sak , men jag kan inte skriva vad för då kan en läsa det hihihi)

Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!

Och det är lång väg ner
Och jag skulle aldrig ramla mer
Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen
Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad - själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0