Och vi tror vi strävar mot samma mål , men när man tittar på dig är det bara all you!

Just nu sitter jag och lyssnar på brabrabra musik!  Jag funderar på om jag ska gå och läsa lite på spanskan , men jag vet vad svaret kommer bli: Äe Jag gör det i kväll och så slutar det med att jag typ struntar i dom .

Vem blir den utvalde i dag ? Kanske sebastian ? Nej , det blir nog Linnea .

 Linnea/Ingvar.

Linnea: Hon är en liten figur som jag har mycket att säga om . Jag vet inte alltid om jag gillar alla hennes ideer. Men Få gånger är dom toppen . Vi har gjort mycket tillsamman . Det är ju dig pappa ska adoptera! Hahah , Ohjälp jag skulle inte stå ut en Minut! Hehehe . Ibland är du den konstigast och jobbigaste människan . Men du tar igen det , För resten av tiden som du inte är en jobbig och Konstig människa då är du För bra! Du har alltid mitt hjärta i din hand! Vi är rätt så lika varandra men endå inte . Och all mat ! Iband undrar jag vad du skulle ha gjort utan mig ? Hahha Haft ett tråkigt liv kanske. Och mina planer om min lilla trio som skulle va helt perfekt (CEL) Tänk vad rolig v i skulle ha! 
Hm jag vet inte vilken låt jag ska ta till dig, Får tänka lite på det!  Det får bli två låtar!


Gabriellas Sång

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar



Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag




9 Crimes



Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse
 
Is that alright with you?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright with you?
If you don't shoot it how am I supposed to hold it
Is that alright with you?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright with you?
With you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0