Our souls were connected in so many ways.

Jag kom på att jag måste bli bättre på att blogg, Jag ska börja lägga ut massa bilder så allt blir jättefint . ( Men jag vägrar att blogga på fredagar och lördagr om jag inte har tid).  Just nu sittar jag och lyssnar på en så sjukt bra låt. http://www.youtube.com/watch?v=g02il5H8UY8 Tittatittatittatittatitta! Ja i fredags var det rätt så roligt... Haahah Linnea , det du är så klen! hahahah och i går så blev det att åka till mamma , däe var jerker , jojo och linus . blev att titta på film  och så. Sen när som åkte hem så fick jag för mig att jag skulle titta på en till film . Hahahaha jag grät jätte mycket! Filmen var bra .  Hahah , jag fattade inte var det var med mig , jag började gårta för ett barnföddes! Tahahaha .




/.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0