PopKollo , här kommer jag ?

NU har man skickat in sin anmälan till popkollo, fatta hur glad jag skulle bli om jag kom med ! Hoppas att linnea kommer med också! Det vore toppen!



CORINNE

Nu ska jag skriva om min lilla vän:  (Det finns så mycket och så många minnen med Corinne  att skriva om . Du betyder väldigt mycket för mig) . Corinne är en mycket underlig person som gör mig ibland galen ibland ledsen få tillfällen glad . Hahhah nej , du lyckas Oftas göra mig glad ( okej okej kanske inte alltid )  Men om jag ska va ärlig så har du nog den bästa humorn av alla mina små vänner ! JAg bara älskar den ! Våra små klagovisor på alla är ju allt för söta. Och när vi sitter och förstör en hel film , fast vi tycker den är bra lr när vi hoppar runt till alla Bra låtar på alla fester .  VI är bäst!  Och vad kan jag säga om din familj? Din mamma Hon är min förebild! Jag är som henne och ska bli som henne! Hahahahhahahahahah! Men du jag kan  bara säga en ska du är för bra och jag tror att troja vann kriget för att dom hade en modige (kommmer inte ihåg vad han heter! Du vet han som kryper till sin bror han som får mig att börja gråta Gi jag kommer inte på det! ) (Första gången dom krigade) Men en sak är säker , Mitt Hjärta kommer ALLTID finnas Hos dig!
 Låten du får är Hm vilken ska jag välja det fins så många det blir nog ett medly! <3

Johnossi - Execution song

I´m not your baby
no more
cause I let you go with none
let you go with no score
Well I´m not a baby
no more
with eyes full of sun, I´ll feed
my love you get bored

Rage Against the Machinca - Killing in the name of

Killing in the name of!
Killing in the name of

And now you do what they told ya (11 times)
But now you do what they told ya
Well now you do what they told ya

Cobra Starship - bring it

Oh, I'm ready for it
Come on, bring it.

So kiss me goodbye.
Honey, I'm gonna make it out alive.
So kiss me goodbye.
I can see the venom in their eyes.
Goodbye.


Hit me , Hit me! / The sound.


Kommentarer
Postat av: corinne

haha vilket sött litet inlägg..det gjorde mig faktiskt glad(förvånad)du finns alltid i mitt hjärta oxå petersdotter men nu orkar jag inte skriva mer....PS:skaffa twitter..

2009-03-20 @ 21:41:29
URL: http://twitter.com/cDorph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0