SommarSommarSommar!

Nu sitter jag och tänker på sommaren . Jag har jätte mycket att skriva i dag men jag orkar inte nu . Ska snart gå och lägga mig tror jag . Men iallfall , Sommaren : Sommaren är något vi tycker om  att prata om , vi gillar sommaren . Men varför gillar vi sommaren ? Själv gillar jag sommaren för att Allt vaknar till liv. det blir färger överallt. Det blir aldrig redigt mörkt.  Men vad är det som gör en så glad med sommaren ? Jag vet inte redigt , På sommaren kan man bara va sig själv och bli älskad för den man är . Men slipper den sega och fula skolan . Det finns ju folk som man saknar på skolan men inte alla. Något jag bara älskar med sommaren är att jag kan bara ta en kudde och gå ut och lägga mig på gräset ! JAG ÄLSKAR DET!  Jag kan sitta i en timme i gräset och bara sitta och prata och stå på händer och göra vålter m.m , Tänk när gräset är helt grönt och mjukt. Solen värmer en . Man sitter i skuggan för det är för varmt i solen - Det är det jag gillar mest. Jag känner att hela min sommar kommer bara flyga i väg för det känns redan nu som hela sommaren är planerad , och det är den och så. Men nu måste jag skriva om dagen Människa. Nils vissade mig en toppsommarlåt! får vissa den i morgon .




ALICE


Du ville ju att jag skulle skriva om dig så jag får väl ta och göra det ! Du betyder mycket för mig även om jag inte alltid visar det . Du kan va STÖRD , JOBBIG och KONSTIG! Men sen är du nästan perfekt! Jag lärde känna dig 07 sen dess har vi gjort mycket ihop. Jag är COOOL för jag har en vän  ( DU) Som är Bäst på friidrott Jag skojar inte! Haha Hon äger er alla små barn som läser! Men du alice , Jag har mycket mer att skriva om dig , men jag måste gå och tvätta bort mitt smink.... Heheh Pusspådig! Och du , Jag ska få dig att va uppeHela natten ! <3 Du kanske aldrig har hört den hör låten ... men Jag blir glad av den och det blir jag oftas av dig men, för du är En glad människa! 


Metro Station -Shake It 



I'll take you home if you don't leave me at the front door (leave me at the front door)
Your body's cold, but girl we're getting so warm
And I was thinking of ways that I could get inside (get inside)
Tonight you're falling in love (let me go now)
This feeling's tearing me up (here we go now)

Now if she does it like this, will you do it like that?
Now if she touches like this, will you touch her right back?
Now if she moves like this, will you move her like that? (Come on)

Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it.



 

Kommentarer
Postat av: aliiiicie

Hejdu käre vän!

Att du skrev om mig, det trodde jag inte :O Haha jag har faktiskt börjat att läsa din blogg nu och den är rolig! Du kommer bli typ sveriges nya bloggdrottning :) AHHAHAHAHA och då kan jag säga till alla att jag känner dej och det är cooolt :)<3

Puss älskar dig <3

2009-03-20 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0