Var tog solen vägen ?

Jag är nöjd med mig själv! Ye . Jag har lagt ut inlägg varje dag i en vecka ! Lite förvånad att jag har orkat lägga in i helgen med.
 
Men mina teman som jag ska ha varje vecka får vara Mån till Tor , Det blir bra. 
Nu vet jag vad för teman jag ska ha ! Jag ska ha olika städer och byar! Ojah , det kommer bli bra ! Och en låt till varje stad ! Jag vet nog dom städerna jag ska ha , men jag måste få med lite byar också.
 
Dom (byar/därfolkbor) är som jag ska ha med är LÅNGEMÅLA! (så klart! ) Mönsterås. ( Som vi alla hatar!) Blomstermåla! ( Ja det är väl rätt så ok, vi har ju Gunar och ingrid lr så kallad RÖKTANTEN ! Sen har vi ju lite annat folk också!) Sen vet jag inte om jag ska ha högsby (Som jag igenkligen inte gillar men det finns rolig folk där)  Lr Hornsö! (Dom har en dam. det är DÖT där.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0