Glömmer aldrig bort min tonårssynd.

Nu har jag lyckas lägga in 70 inlägg på denna blogg!


 jag hade jätte mycket att skirva men nu har jag typ glömmt bort allt på grund av lite annat som jag inte vill veta igenkligen .

vad händer i helgen ? Själv hoppas jag på att grilla! (HAPPY FACE!) Men igenkligen gillar jag inte kött så mycket . Det är nog bara faktumet att jag grillar som gör mig så glad , för grilla gör man på sommaren inte vintern. Där har vi det! Nu vet alla varför vi som inte gillar kött så fruktansvärt mycket gillar att grilla: För det gör man på sommaren! Så smart jag är! Hahah

jag vet inte varför jag har valt denna bild. Ja denna pojk Heter joakim och Han har haft rätt sån otur.  Han har lyckas huga sig i näsan med en yxa... Och sen som vi ser på bilden över oss, att han hade trillat ner från en vad det nu heter grävskopa ? heheh , Jag jag tycker faktiskt lite synd om han fast han är ond! Han har gjort mycket mot mig ! Hahah (det var länge sedan denna bild togs)



En gång i tiden fick jag för mig att jag ville ha mini grisar... dom gick inte att ha inne för dom bara lät...
och för alla som har undrat varför jag av alla namn valde att heta [email protected] så är det för jag hade minigrisar då och emma är ju typ sveriges vanligaste namn ... grisarna är inte döda utan lever lyckligt på en gård utanför kalmar . Hunden är tyvärr död ,  wilma.<3
 

Här har vi dom igen .



Ja som sagt Grilla! =



SOMMAR!





Ut och grilla gott folk!


Kommentarer
Postat av: al

Du shit jocke o laila är ju skitlika :S

Jag tänkte på en sak! Jag tror att du kommer få svininfluensan, för dina grisar dom har typ smittat av sig förlänge sen så du har nog det där långt där inne! Smart va!

2009-05-07 @ 20:41:50
Postat av: Felix

Söta grisar emma! : D

2009-05-10 @ 12:41:03
Postat av: the one and only

du bara en sak annelie säger bara att grisarna lever lyckligt och bra för att göra dig glad för du måste erkänna att det finns väldigt mycket som e likt på bilden med grisarna och bilden under den??

2009-06-22 @ 23:23:28
URL: http://twitter.com/cDorph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0