Just Run.

Någon som är riktigt cool Är Karin Axelsson som spelar bas i Sonic Syndicate.  Hon är cool helt enkelt.



NU sitter jag och lyssnar på musik , I dag har jag inte varit i skolan . Jag är förkyld och typ jätte ont i ryggen.

Jag inte ha ont i höften längre! Jag vill ut och springa å få röra på mig! 
Hahah , Jag lyssnar på 50 cent ! Men låten är faktiskt bra .  Men nu blev det slipknot. Helt onödig jag vet . Men jag Kommer inte på något att skriva om .

Jaha  nu var det inte långt kvar till sommarlovet!
Men det är en sak som jag inte fattar! Varför säger alla vuxna: Ja hahah du längtar väl inte till sommarlovet ? Och sen ler dom och skrattar lite .Okej , dom säger inte precis så men typ så. Men varför ? Dom vet ju redan vad vi kommer svara Och svaret blir: Ja , Sen ler vi ett falskt leende för att dom skrattar samtidigt som vi tänker : VDom vet ju redan vad vi ska svara? 
  

Ajaj . 
MUSIK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0