Så du står givakt med din rygg rak och tar fyrahundra slag.

Nu hade jag tänkt att skriva lite om  morgon . 


Jo så här ligger det till : 
Som många redan vet Har jag och linnea börjat spela fotboll. jag älskar det! Jag Vill typ spela fotboll hela tiden , Jag kommer bli en liten fotbolls tönt , ajaj !  Men i morgon då så ska jag och ¨Linnea Ingvarsson spela match ! Hahaha . (Ja jag vet , det  är  lite skrattretande . ) Vi ska spela i Blomster så kom och titta när jag och linnea gör bort oss! Jah vill ha en fanclub  , så när jag gör mål i morgon ska min fanclub ha skrivit E M M A på fyra olika magar så då när jag gör mål så tar ni upp tröjorna! hehehehhe! Men jag ska nog starta en hemsida : www.AllaViSomHejarPåEmmatIFotboll.se Haha.  




Men i dag , HAHAHHAHAHA Sebastian! Jo så här var det  . Ja , alice och mika låg i gräset och typ solade . Sen så ser vi att schönbäck ,sebastian, elias Och typ anthony (han heter så va ?heheh jag har  svår , jag vet inte om det ska va Anton lr antoni lr vad det ska va Hahah ) Men då iallafall så typ lekte dom något (min klass är förunderligHaha ) och då ser jag sebastian ligga i en buske och typ ja det var jätte roligt , ni skulle också tycka det var jätte rolig om ni viste vem han var! för några veckor sen sa han att han var en kavel som kunde rulla ner för backen ! hahah FÖR GO!


Asså Sebastian är nog den som ger mig mest glädje i min klass ! HAHAHA




HAHa Det är jag upp i dagen när jag gör den berömda minen lr vad säger du alice ? hahahah!

Men jag vill ha BEN&JERRY'S ! Jag ska ha det i helgen så är det bara!

PusseN på KindeN!
                                          Emma.


Kommentarer
Postat av: al

Emma ja älskar dig! Du är verkligen den bästa som finns! Jag skulle aldrig klara mig utan dig, jag lovar! Du är världens bästa person, hoppas du förstår det!!!!!!!!!!<333333333

2009-05-15 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0