Touch me, Take me to that other place. Teach me, I know I'm not a hopeless case.

It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away

You're on the road
But you've got no destination
You're in the mud
In the maze of her imagination

You love this town
Even if that doesn't ring true
You've been all over
And it's been all over you

It's a beautiful day
Don't let it get away
It's a beautiful day . 

 Nu är jag riktigt glad . I morgon blir det att åka till göteborg. Inte bara att jag ska åka till Göteborg , utan jag ska träffa en massa fantastiska människor! Åh vad roligt det kommer bli! Happyface !
Och sen helgen efter , jo då ska jag åka till Jönköping! och där ska jag träffa alla igen!

Just nu är jag LYCKLIG.



Asså hjälp ! OWE ,  Han gör mig såsåsåså Galen! Han är konstig!  Orkar inte med den gubben . ( märkte ni att jag vanligt vis skulle ha skriveit den pojken , men Owe är Äcklig , så han blev gubbe! ) ( ni fattar nog  inte vad jag menar men i allafall)

Jag vill Ut och SPRINGA, bara springa . Springa så långt att man nästan svimmar . Å vad härligt. Men tyvärr så Orkar jag inte hehehehe. 

Men Fotboll. Fy vad glad jag blev när Barca Vann mot  Manchester United!  + att jag är kär i Messi !

FC Barcelona

<3





.


Minnerna kommer tillbaka.
<3


ett saknat år. <3

Kommentarer
Postat av: Felix

Emma minns när hon var lika lång som de andra.. : D

2009-07-02 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0