I need to change the Through

Veckan har varit toppen .


Men i allfall så igår var vi på bio... Och vi såg :
This Is It .
Micheal Jackson ,
Jag förstår det inte hur en människa kan va så grymt bra .
 Och jag fattar inte hur någon kan ha sagt något ont om han .
En så underbar person har verkade vara . Han ville något större än dom flesta.
Jag tycker alla som har en möjlighet att se This Is It ska göra det . Man får en helt ny bild av honom i allafall jag.
Jag hade en konstig bild av han , Att han var jätte konstig och ja jag vet inte allt .
Men nu efter filmen kan man inte annat än önska att han inte var död.
Att någon kan göra så fula dansteg så underbara och snygga.
Vissa segt är ju var ju så fula men allt tillsamman så snyggt .
Som sagt se filmen , 
för den var underbar , likaså han .

Micheal Jackson
1958-2009
This Is It


Sagt med kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0