NU HAR JAG DET !

Nu vet jag varför jag har min blogg, och vad jag ska göra med den !
Varje gång jag hör en låt så berör eller som bara är underbar, så blir jag sugen på att skriva på min blogg.
Från och med nu ska jag först och främst skriva om låten eller artisten.
Sen lite om det andra (alltså om inget intressant). Och sen så ska det bli mer bilder, mer bilder som jag har tagit! (Fina bilder) 

Okej , Nu sitter jag och lyssnar på Run This Town , Belv fast i den från första gången jag hörde den. 
Helt underbart när Rihanna sjunger. Mycket bra!
Jag gillar Jay-z, han gör rätt så grymma låtar helt enklet . 
Empire State of mine är ju inte helt fel heller . 
 


Sagt med Kärlek.

/E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0