This is small town music, that is big town music.





This is believe me music, this is forget me music
This is who can love me you know, this aint no roxy music
This is new form music, this is old form music
This is i paid attention not some makes his prediction music
Oh he could let me use it


Den här helgen har jag tagit lugnt , behövs lite oftare tror jag . Nu sitter jag och lyssnar på musik som gör mig glad .
Igår var det världens bästa låt på idol . Vilken låt skulle ni har valt ? Det finns ju så sjukt många otroliga låtar. Måste bara säga att The show must go on så otroligt bra av Erik , Underbart . Den sista låten dom gjorde tillsammans lyckades dom också med . 
Här kommer min spotify lista som jag lyssnar på nu.
http://open.spotify.com/track/1lcW9KjUY0GBfiu1cOuXCz

Sagt med kärlek.
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0