And it's coming closer .

FATTAR NI !?  JAG TROR INTE NI GÖR DET , FÖR JAG FATTAR NÄMLIGEN INTE SJÄLV ! I MORGON KVÄLL KOMMER JAG VA PÅ HOVET . LE ,  JA LE ELLER ANTAGLIGEN MER GRÅTA EN LE!  NÄR MUSIKEN SÄTTER IGÅNG  , NÄR DOM KOMMER IN PÅ SECEN, NÄR BASEN OCH TRUMMORNA ÄR PÅ HÖGSTA VOLYMEN.
 FY , GÅR INTE ATT FÖRKLARA HUR GRYMT DET KOMMER BLI!




Först Skolan sen nu hem , ikväll är det sammanslagt men jag ska inte gå .
Mamma tvinger mig att va hemma. Hon säger att jag ska va hemma och ta det lugnt för att jag ska till Stockholm-Jönköping-Stockholm.
Ajaj , ikväll kommer Corinne och viktor .

Imorgon åker jag , Kommer hem på söndagkväll . Åker på måndag , kommer hem på torsdagkväll. Åker på fredag , Kommer hem på söndagkväll.
Måndag-tillbaka till skolan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0