Boy, one day you'll be a man

Dagen: Går upp , tar på mig en tröja fryser , ta på mig en halsduk och en tröja till som inte alls passar men jag orkar faktiskt inte bry mig . Åker buss , (ser nog ganska så borta ut)
Får rycket på Alice , blir galen . Går runt och funderar lite. Matte m.m . Tar bussen hem . Äter Går och lägger mig , vaknar Känner att jag har dreglat på min kind. Och nu sitter jag och Klunkar Kaffe , Känner mig så Pepp på att festa eller inte festa som i -dricka va redlös utan festa som i att dansa hoppa runt och skrika med massa människor som jag älskar och saknar . Men nej , iställer sitter jag och tittar på Fysik boken som skriker ut : ÅÅÅ EMMA DU KOMMER INTE KLARA PROVET I MORGON! Och nej , det kommer jag inte göra har inte övat ett skit men jag orkar och fattar inte ! Å fOck.


Texter som passar.   
           
  -Baby seasons change but people don't

-Cut out all the ropes and let me fall
Right in the moment this order's tall
I told you to be patient
I told you to be fine

-I say don't you know
You say you don't go
I say... take me out!

-I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't
I wanna shine on in the hearts of men
I want a meaning from the back of my broken hand
got soul, but I'm not a soldier

-
can't take my eyes off you
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

-If If We Could Party All Night
And Sleep All Day
And Throw All Of My Problems Away

-Showin' how funky and strong is your fight
It doesn't matter who's wrong or right




Dagens Hatar: Vissa människor.
Dagens Älskar: Franz Fredinad och Peter Doherty


/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0