O läpparna du kallar dina

Jag är : Inte så trött. Rätt så lycklig , varför ? Jo för att allt blir så mycket bättre om man har bra högtalare.
Jag vill :Sitta i denna sköna soffa , lyssna på min fina musik , Och bara njuta .
Jag måste : Läsa geografi , Prov.
Jag skulle : Varit ute och sprungit , har inte tränat denna veckan har varit så trött .  
Jag kommer inte : Läsa på geografin , kommer inte orka .


Jag tycker synd om människor som bara lyssnar på t.ex Rix fm eller  . Det finns ju SÅ MYCKET MER MUSIK!
Alla dessa Musiker, låtar ,Röster , ljud .
Ojoj , vad du har missat om du bara lyssnar på skit musik . Hihi .
Fast du kanske är njöd med det , vad vet jag .
 På tal om musik , Min älskade och fantastika vän Linnea J ska få spela in hos trofast ,( om något intevet vem trofast är han en rappare eller inte rappare , Jag vet inte . Sök på google . (inte så jätte dålig))
Och Jag kom just på vilken låt hon måste spela in!!!! The secintist med Coldplay! Ååå jag tror det skulle bli riktigt bra om hon verkligen tar i och sjunger med en känsla . Allt hänger på känslan . Finns riktigt värdelösa röster där ute , men som sjunger med en sådan kraft och känsla att man börjar gråta . Åå jag är så glad fast jag inte vet varför . Och nu när jag har skrivet allt detta så kom jag på en ska  , Ni få som läser min blogg : Bryr ni er igentligen vad jag tycker om hur man ska sjunga och vad som är bra eller dåligt ? Min blogg är nog rätt så värdelös , jag skriver ju inte om typ vad jag har gjort i dag eller om en sak , Jag har inget "tema" på min blogg. Men vadå , Jag skriver om saker som dyker upp i mitt huvud , och det kan va rätt så många saker.... Snälla om det nu är någon som läser min blogg , kan ni kommentera på in blogg och skriva vad ni tycker om den och vad jag ska ändra på bloggen ? Fast jag kanske inte bryr mig , Ni förstår nog inte varför jag har denna blogg. det är inte för att jag vill att folk ska veta vem jag är eller tycka min vardag är jätte rolig att läsa om , för det är den inte ,  förstår inte hur folk kan tycka t.ex amandavardets blogg är bra !? Hon skriver ju inget som är lästvärt!
Men tillbaka tilldet jag skrev om , Jo jag skriver i bloggen för jag tycker det är skönt att få skriva av mig , oftas när jag skriver på bloggen är jag deprimead eller glad och då har jag så mycket i huvudet , det är så skönt att bara skriva det som kommer upp.


Tre städer , Tre bra saker .


Stockholm :
1.Alla ljusen! Jag menar när man nästan är i stockholm och det  är mörkt ute och alla gatlykten är tända Som som står upp , inte som i göteborg när allt hänger i snören det är så fult!
2.Globen .
 
3. Olika delar av stockholm.
 



Göteborg:
1.Parkerna.

2.Folket .


3.Spårvagnarna.




Kalmar:
1.Slottet och slottsparken .

2.Havet .

3. Ölandsbron .



/E


Kommentarer
Postat av: d du?

Alingsås...:'(

2009-10-22 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0