And you and i will wipe out every tear together. <3

Sitter och funderar , i dag sa alice : Emma din blogg har blivit tråkig. Jag håller med henne!
det får bli ändring på det nu .


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, hah Johan palm . Jag blir lite glad av han ..
All denna musik! Jag får panik , hur ska jag hinna med att lyssna på allt !?
tänkte lägga in lite bra låtar som man blir glad av , Men vet inte om jag hinner nu. Det är så sjukt mycket med skolan just nu och igenkligen skulle jag ha städat mitt rum så jag får mina pengar till Alvesta i helgen , men vadå, bloggen i förstahand ! Jag är på Mitt lilla blogg humör , så nu skulle jag nog kunna skriva hur mycket som helst.

Jag tror att jag ska skriva några vackra rader om min underbara klass:
Dom flesta i min klass är inga jag skulle umgås med på fritiden, det är typ 4 stycken som jag umågs med . Men alla små människor i min klass är ju riktigt Underbara/speciella! Hahah asså Sebastinan (kavlen /flodhästen), shönbäck (jag tror att han hatar att han älskar mig hhaah ! ) , Pillis and the gang som är typ dom mest gulligaste och snällaste människorna , sen så har vi hela "datagänget" (hahah vad fult det var att skriva så) Sen är det Nick och Simon , det ända jag behöver säga är att dom kommer från timmernabben så dom är lite förvirrade. ( eller rätt så mycket , men vem är inte det ? ) Sen är det Marcus , Anthony som är ett litet musterium , dom gillar nog inte mig . Vet inte .  Och sen har vi Elias  , hahaha när han typ satt och skrattade jajag vet inte hur länge åt att jorden är knubbig eller det var , hahah det var faktiskt lite roligt!
och sen då alla som är kvar är : Jag , Corinne , Alice och Mikaela
Alice friirdotts tönt som är så sjukt bra på friidrott att ni inte fattar
Mikaela en musik geni (fast hon är bra på det mesta (inte idrott så mycket) hon är också Mycket bra på att trava med häst! HAHAH
Sen är det jag och Corinne ,
Vi är som vi är och vi gillar det!  






Bilder Från en saknad Och Underbar sommar.


/Cause you can't handle me
It's a simple fact
that you can't seem to handle me
No matter how you act with them
you can't handle me
You gotta make me feel you got my back
but you're a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi creep
and you can't handle me


Kommentarer
Postat av: Möhöhöhöhbajjss :>

8C är bääääeeest!:DDDD SEBBE DU GÖR MIN DAG!!(det gör inget att du är wannabe kujansuu)!!!<3

2009-09-17 @ 18:18:22
Postat av: Felix

jag gillar inte att du kallar mej en i "data gänget". eftersom jag bara spelar en bråkdel lika mycket som dom andra.



dessutom stavas det schönbäck.



Hälsningar, Felix.

2009-09-26 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0