Baby you're my disease I gotta check into rehab.

 IDOL 2009

Ikväll är det då säsongsstart på Idol! Jag gillar pogramet , eller kanske att man tröttna på det lite på det men ää det är roligt att se .
Vad tycker ni om den 1 år nya Idol Jury  ?
Laila , Anders , Andreas .
Som många av er vet så känner jag ju Laila , Och anders .
Fast jag kan ju inte säga att jag känner dom .
Men vi var mycket uppe hos dom när jag var mindre. 
Ja det är en rätt så lång histora.. Men Lailas mamma och Ivar bodde grannar med oss i L-måla .
Skit samma .
Jag gillar dom iallfall mer än den förra jury . 


För er som ville veta har jag varit sjuk. 

Rätt så skönt .

 

/ GE MIG KAFFE NÅGON!?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0