Floating=Awesome ?

Okej ida , jag vet att jag har varit dålig , jag sak bättra mig! Men i alla fall , Ida om ni vill gå på några grymma konserter i sommar ska jag hjälpa er , MUSE borde ni ABSOLUT gå på . Skulle lugnt ha gjort det om jag varit hemma. Deras konsert i vinter går inte att förklara med ord! Menden dom ska ha nu är i juli  och i stockholm , så det kan va lite svårt för er att fixa boende och så kanske, Något som jag tycker att ni ska gå på är Siesta eller emmaboda festivalen ! Siesta är nu i maj , emmaboda är nog i agusti . Men jag ska kolla upp lite mer  åt er .. ska hitta något perfekt ! Sitter och lyssnar på min grymma lista , ska länka senare . Just nu hinner jag ej , ska titta på top model nu! men här kommer lite grymmmmmma stilar... Jag vill använda min shorts nu!







Yo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0