HellomyfriendIseeyou'rebackagain

Ida , våran blogg är lite värdelös, känner inte för att skriva BAJS ! Men Jag ska på Wow=Way out west...Nananannanana ! Och imorgon är det 1maj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet ni vad som händer om två veckor vackra människor!?!?!?!??!?!?!?!?!??! Jo då åker jag och corre till Göteborg för att gå på JOHNOSSI!  Kommer bli så hysteriskt bra!  Åh ! Men vad händer ikväll ? Folk säger att det är majbrasa, men jag tror dom inte. Jag ska dricka te men mina söta vänner . Ha en bra kväll och bli inte påkörda, tänk på: ALKOHOL DÖDAR ! Har kommit på att Alkohol inte är bra , frukansvärt onödigt och ja massa andra saker.. Så dö inte ikväll ha en trevlig kväll istället !


Komigen nu ida , vi måste skriva mer !

Puss eller någon liknade kanske ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0