Torre is Back!

Tro det eller ej , men efter mycket tänkade och funderande så har jag kommit fram till att jag ska börja med den här skiten igen . Jag har varit inne på alla "stor" bloggare som finns i sverige . ALLT ÄR JU BARA SKIT ! Att jag förut orkade bry mig om detta, att jag förut tyckte detta var intressant ? Hahahaha , vilken tönt jag är . Men i alla fall hur tönt jag än känner mig nu när jag ska börja igen ,  så kan jag inte säga annat än att jag faktiskt tycker att det kommer bli lite kul. Fast det ska bli lite ändringar här ! Ny desing (kanske) Nya människor och nya bilder . Mer musik och snyggare kläder.  OCH vet ni , kanske den största nyheten av dom alla... Min kära vän ida ska va med i min blogg nu. Varför just hon kanske ni tänker ? Jo , för han hon är så underbart rolig , och när hon blir äldre så tror jag att kommer bli en bra människa. Och sen kommer ni få ut mer av bloggen eftersom vi inte träffas så ofta och inte kommer skriva om samma olika saker.
Allt till det bättre! 

Snart kommer ida och vi ska fixa denna blogg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0