its the final countdown, dodododododo.

hejhejhejhej alla söte människor.
kom hem ifrån skolan för ett tag sen , hade typ mattelektion sista timan.
jag gick in i klassrummet tänkte amen jag har god tid på mig innan bussen går (14:15 ca)
allt var lugnt men plötsligt när jag tittar på klockan var den 5 över och jag var på sista uppgiften sen tittar
jag på mitt papper bara vafan går fram till madde och säger du jag har inte gjort som det stod på uppgiften
hon bara typ det blir helt fel du måste göra om det lite kortfattat, jag bara neeeeeeeeeeeeeeej och alla gick och där satt jag klockan var 10 över
mina händer skakade av stress bokstavligen .
men hann med bussen som tur va annars hade jag nog dött !!
(hann med alla uppgifter stolt)
Ett litet minus på dagen var att de typ snöade, nu håller jag bara tummarna att det inte kommer nån
mer snö.
/thur



fy så fubbigt jag vill också kunnsa gå runt såhär
buhuhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0