sweet dreams, what a beutiful nightmare.

börjar känna lite grann att emma och jag måste börja blogga lite mer ,
men om vad ja det kan man undra ? just nu : vet inte varför men jag sitter helt med min egna vilja och tittar på hockey, och påbrå ingentingen tittade på folkrace idag ibland vill man bara sätta sig i en bil själv för att känna känslar spänningen skulle verkligen vara super att börja köra, mjo det där får jag fan ta mig en rejäl tänkare kanske ni får se mig om ett år i en bucklad bil haha det får vi ser hur det blir med det då fast man vet ju aldrig med mig ,helgen kommer spenderas i vimmerby på fotbolläger superduper önska mig lycka till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0