2011

Mitt första inlägg tvåtusen11. Efter mer än 3 år så ligger jag här igen. Lyssnar på musik, tror jag är klokast i värden och pluggar matte. Nu tre år senare insåg jag ful bloggen faktiskt är men jag kan inte låta bli att känna hur skönt det är att få skriva lite och känna sig sjukt poetiskt.
Egentligen vet jag inte varför någon skulle vilja läsa denna blogg eller ens gjorde det. Eller haha det var faktiskt ingen som läste den när jag skrev.
När jag började på denna blogg så var jag hmm låt mig se, sisådär 13år och kunde knappt stava till glass. Nu är jag inne på mitt sextonde år och snart mitt sjuttonde. Jag tror eller hoppas att jag har förändras en hel del. Jag har i alla fall fått mer kött på benen och tagit in lite Eminem och Kanye i mitt liv. Just det, har även varit med om de mest fantastiska saker inom konsert världen. Någon ska jag berätta alla minna minnen. 
lyssnar på ni dansar inte lika bra som (schönbäck) och saknar 7c

Kommentarer
Postat av: Lingling

Jag läser den fortfarande!
Nils med kanske, det står ju grymt mycket om honom från 2009. Är besviken att inte jag nämns mer :'( pusspuss Torre(var det inte jag som kom på Torre?) saknar 2008/2009 :')

2012-10-17 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0